سقوط تعداد بینندگان و مخاطبان صداوسیما

به نقل از منابع آگاه

صدا و سیما
صدا و سیما

نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریال‌های تلویزیونی، نشان می‌دهد که نگرانی‌های هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.

به گزارش نبأخبر،روند نزولی آمار مخاطبان صداوسیما و بینندگان برنامه‌های تلویزیونی ادامه دارد.

نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریال‌های تلویزیونی، نشان می‌دهد که نگرانی‌های هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.

تعداد مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی هر روز رو به کاهش است و این ماجرا چندان به نفع رسانه‌ای، چون صداوسیما نیست.

روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است:

اعجوبه‌ها

آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۱۹.۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد

سمت خدا

آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۱۸.۲ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد

میدون

آذر ۹۸: ۱۷.۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

طبیب

دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد

سلام صبح بخیر

آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد

آذر ۱۴۰۰: ۸ درصد

دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد

سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزو شکست‌خورده‌های تلویزیون در جذب بیننده هستند.

صداوسیما


ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید