نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریالهای تلویزیونی، نشان میدهد که نگرانیهای هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.
به گزارش نبأخبر،روند نزولی آمار مخاطبان صداوسیما و بینندگان برنامههای تلویزیونی ادامه دارد.
نتایج آخرین نظرسنجی تعداد مخاطبان صداوسیما و بینندگان سریالهای تلویزیونی، نشان میدهد که نگرانیهای هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی بیراه نبوده است.
تعداد مخاطبان برنامههای تلویزیونی هر روز رو به کاهش است و این ماجرا چندان به نفع رسانهای، چون صداوسیما نیست.
روند نزولی تعداد مخاطبان در بازه چهارساله گذشته در مورد چند برنامه به شرح ذیل است:
اعجوبهها
آذر ۹۸: ۲۹.۷ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۱۹.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۷ درصد
سمت خدا
آذر ۹۸: ۲۶.۲ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۱۸.۲ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۵ درصد
میدون
آذر ۹۸: ۱۷.۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد
طبیب
دی ۱۴۰۲: حدود ۱۰ درصد
سلام صبح بخیر
آذر ۹۸: ۱۰.۵ درصد
آذر ۱۴۰۰: ۸ درصد
دی ۱۴۰۲: حدود ۷ درصد
سیدخندان با حدود ۷ درصد، پاورقی حدود ۷ درصد، بگو بخند حدود ۸ درصد، سرنخ با کمتر از دو درصد و خوش نمک با حدود ۶ درصد جزو شکستخوردههای تلویزیون در جذب بیننده هستند.